piatok 17. októbra 2014

Milý neznámy

Milý neznámy,
vážne neviem, čo mám napísať. Všetko je rozmazané. Niekto mi rozmazal realitu. V poslednom čase sa cítim, ako keby som len pozerala na to, čo robí úplne iná osoba. Len divák v kine. Všetky činy, všetko, čo poviem sa mi zdá vzdialené. Myslím, že som stratila svoje bezpečné miesto. Niečo, čo ma upokojovalo. Pripadám si hlúpa, obmedzená. Som zo všetkého nervózna, neviem sa sústrediť. Potrebovala by som pauzu. Ale stredoškolák si zjavne takúto výhodu nemôže dovoliť. Hlavne ak ste stredoškolák, ktorého jedinou záchranou je písanie a ani to už nedokáže robiť. Zničila som jedinú vec, pre ktorú som si nepripadla zbytočne. Zničila som svoju kamarátku. možno nie jedinú. Všetko, čo som vždy chcela bolo pomáhať ľuďom. Pomáhať tým, ktorý by boli ako ja. Ak sa to nenapraví, budem musieť vymyslieť niečo drastické. Ale čo? V tejto chvíli som zbytočná. S láskou Nyx.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára